Ana içeriğe atla

Bumerang Deneyim Günleri - Alaçatı'da Sörf 2014

  Bumerang Deneyim Günleri tekrar İzmir'deydi. İzmirli bloggerlardan gelen etkinlik isteklerine dayanamayan Bumerang ekibi bizleri Alaçatı'nın rüzgarıyla tanıştırdı. Bora Kozanoğlu Sörf okulunda iki saatlik dersin sonunda tüm ekip sörf yapabiliyordu. Sanıldığı kadar kolay değil! Kimi zaman düştük, kimi zaman atladık, sörf tahtalarını tokuşturup soluğu suda aldık bazen. Gün sonunda ise yeni bir hobi ile döndük evlere :)



  Biraz Bora Kozanoğlu Sörf Okulu hakkında bilgi verelim. Bora Kozanoğlu'nun başarılarını pek çoğumuz duymuştur. Milli sörfçümüz yurtdışında da gurur kaynağımız. BK sörf okulu Alaçatı Limanında yer alıyor ve işletmecisi Sinem Kozanoğlu. Sinem hanım bizi çok güleryüzlü karşıladı. Hocalarımızdan özellikle Selami Bey sabrını eksik etmeden bize sörfü öğretti.


Hocamız önce sahilde bir teorik ders anlattı bize. Açıkçası hiç bir şey anlamadığımı düşünüp ben bu işi yapamayacağım hissine kapıldım. Board'un üzerine çıkınca korkuya kapıldım ve dengemi sağlayamadım. Selami Bey ben dengemi sağlayıp ilerlemeye başlayıncaya kadar boardu tuttu. Herkesle inanılmaz derecede ilgilendi ve iki saat boyunca kıyıdan seslenip fazla açılanları döndürdü. İki saatin sonunda hocamızın sesi epey zorlanmıştı.


Selami Bey






Denize girdiğimiz andan sonra ders bitene kadar kimse kıyıya çıkamadı. Çünkü eğitmenler biz kıyıya yaklaşınca dönmemiz için talimat verip sürekli ileri gönderdiler bizi. Bu yüzden hiç birimizin surf tahtası üzerinde fotoğrafı yok maalesef. Etkinliğimizin tek eksiği bu oldu. Tek derdimiz fotoğraf olsun deyip seneye tekrar gelip bu sefer fotoğraf çekiliriz diye ümit ettik :)



Surf sonunda çok yorulup soluğu Alaçatı Çarşısı'nda aldık. Kumrucu Şevki'de yemek yedik.


Alaçatı sokaklarında gezdik. Fakat bu başka bir yazının konusu olacak :)
(stay tunned yazınca ne güzel oluyor ama beklemede kalın demek kaba sanki?)


Vedalaşmak çok zor oldu. Katıldığım ilk blogger ve Bumerang etkinliğiydi. Çok tatlı insanlarla tanıştım, etkinliğe katılan bloggerların linkini de yazıya ekliyorum. Ekip çok iyidi, Alaçatı harikaydı, rüzgarı arkamıza alıp dalgaların üzerinde kaymak inanılmaz bir deneyimdi. Değerli blogger arkadaşlarla tanışma fırsatı yaratıp böylesine planlı bir etkinlik düzenleyen Bumerang ekibine sonsuz teşekkürler!

http://www.hepleziz.com/

http://www.egedentarifler.com/

http://hayatguzelbiyer.blogspot.com.tr/

http://www.advocatescloset.com/

http://www.ozgecelik.com/

http://birdikbinbak.blogspot.com.tr/

http://nettebugun.blogspot.com/

Yorumlar

  1. Aman Allah'ım fotoğraf çekilirken yan durmakta nedir öyle!?. :D İyi ki üstümdeki siyahmış... :D
    "Kimi zaman düştük, kimi zaman atladık, sörf tahtalarını tokuşturup soluğu suda aldık bazen" bu cümle sizler için isabetli olmuş. Aynısını kendim için "bazen" kaldırıp "sürekli" diye ima etmeyi düşünmüştüm... :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence ilk gün için herkes iyiydi :) fotoğraf meselesine gelince, biraz gafil avlamışım :D

      Sil
  2. Süper eğlenceli bir günün karı gerçekten birbirimizle tanışmak oldu. Çok güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler... Arayı fazla açmadan başka etkinliklerde buluşmaya devam ederiz umarım :)

      Sil
  3. Yazı ve fotoğraflarla çok güzel anlatmışsın etkinliği, çok eğlenceli ve heyecanlı bir gündü ,umarım başka etkinliklerde tekrar karşılaşırız , sevgiler ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önümüzdeki İzmir etkinliklerini iple çekiyorum artık, umarım yakın zamanda tekrar görüşme fırsatı yakalarız :)

      Sil
  4. aa ne güzel bişi yapmışsınız ya ne keyifli olmuştur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok keyifli bir etkinlik oldu. Surf yapmak bonus oldu aslında, çok tatlı insanlarla tanıştım. Umarım seninle de tanışma fırsatımız olur bir gün :)

      Sil

Yorum Gönder

Yorum yaptığınız için teşekkür ederim...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayatıma Yön Veren 10 Kitap

  Geçen sene böyle bir yazı okumuştum, o günden beri düşünüyorum hayatıma yön veren 10 kitap nedir diye. En çok beğendiğiniz kitapları belirlemek kolaydır ama bir kitap okuduktan sonra bazı kararlarınızı sorgulamak bazılarını değiştirmek ise o kitabın hayatınıza etki ettiğini gösterir. Yani bir kitabı beğenmekle bir kitabın size kendinizi sorgulatması ayrı şeylerdir. Ben "bir kitap okudum hayatım değişti" demiyorum ama "bir kitap okudum ve kararlarım değişti" dediğim 10 kitabı sıralayacağım.

Kediler Güzel Uyanır - Yekta Kopan

Yaşlılıkta Aşk / Love at Old Age

  Sokakta neden el ele yürüyen yaşlılara sık rastlamayız? Siz hiç parkta öpüşen yaşlı bir çift gördünüz mü? Ben görmedim... Yaşlanınca unutur muyuz aşkı, yoksa "yaşlı başlı insanlarız" diye düşünüp toplumdan mı çekiniriz? Kafelerde birbirine aşkla bakan yaşlı insanlar olsa benim çok hoşuma gider mesela. Gittikçe sevgisiz toplumlara dönüşüyoruz. Aşkımızı, sevgimizi belli etmekten utanıyoruz. Bir de mahalle baskısı var gencinden yaşlısına. Sarılamıyor, öpüşemiyor, el ele tutuşamıyoruz.   Sizi bir projeyle tanıştıracağım. Ünlü fotoğrafçı Willy Puchner "Love at Old Age" adlı projesinde yaşlanınca aşkların nasıl göründüğünü göstermiş. Keşke diyorum, hep böyle insanlar görsem çevremde. Yılların yıpratamadığı aşkları kırışıklarına gizlemiş bu tonton insanlarla dolu olsa sokaklar, sahiller. Willy Puchner Bio The Project: Love at Old Age