Ana içeriğe atla

Yaşlılıkta Aşk / Love at Old Age

  Sokakta neden el ele yürüyen yaşlılara sık rastlamayız? Siz hiç parkta öpüşen yaşlı bir çift gördünüz mü? Ben görmedim... Yaşlanınca unutur muyuz aşkı, yoksa "yaşlı başlı insanlarız" diye düşünüp toplumdan mı çekiniriz? Kafelerde birbirine aşkla bakan yaşlı insanlar olsa benim çok hoşuma gider mesela. Gittikçe sevgisiz toplumlara dönüşüyoruz. Aşkımızı, sevgimizi belli etmekten utanıyoruz. Bir de mahalle baskısı var gencinden yaşlısına. Sarılamıyor, öpüşemiyor, el ele tutuşamıyoruz.
  Sizi bir projeyle tanıştıracağım. Ünlü fotoğrafçı Willy Puchner "Love at Old Age" adlı projesinde yaşlanınca aşkların nasıl göründüğünü göstermiş. Keşke diyorum, hep böyle insanlar görsem çevremde. Yılların yıpratamadığı aşkları kırışıklarına gizlemiş bu tonton insanlarla dolu olsa sokaklar, sahiller.

Willy Puchner Bio
The Project: Love at Old Age












Willy Puchner'in resmi sayfasından resimlerine ulaşabilirsiniz. Fotoğrafçıyı üne kavuşturan projesi The Penguin's Longing... için tıklayabilirsiniz. Seyahat fotoğraflarını iki polyester penguenin gözünden görmek bu yaşlı insanların aşkına şahit olmak kadar güzel bir deneyim...

Beni Facebook'ta takip etmek için
İnstagram'da takip etmek için

Mahalle baskılarına boyun eğmeyiniz, metroda ahlaklı olun anonslarına kulak asmayınız, SEVGİYLE kalınız...

Yorumlar

  1. Günümüzde insanlar genç görünüşe sahip olup yaşlı bir ruh içinde yaşamayı tercih ettiklerinden yargılar havada uçuşuyor.Oysa nasıl güzel bu kareler hele böylelerin canlılarını görmek aşkın bir zaman sonra öldüğünün en güzel aksi yanıtı olmuş.Çok güzel bir projeymiş gerçekten şimdi girip bakacağım siteye.
    Örnek sevgilerin etrafımızda artması dileğiyle onları hiçbir güç ayırmasın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgi paylaştıkça, yıllandıkça çoğalır. Bir araştırmaya göre bütün ilişkiler aynı biçimde bitiyormuş, devam eden her ilişki ise farklı yollarla ilerliyormuş. Birbirini seven insanlar daha yaratıcı oldukları için yaratıcı biçimlerde problemleri aşıyorlarmış :) Sevenleri kimse ayırmasın <3 diyorum ben de :)

      Sil
  2. :)) Hayallerimin fotoğrafları olmuş. Umarım adamını da bulurum. Hihihi:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum yaptığınız için teşekkür ederim...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayatıma Yön Veren 10 Kitap

  Geçen sene böyle bir yazı okumuştum, o günden beri düşünüyorum hayatıma yön veren 10 kitap nedir diye. En çok beğendiğiniz kitapları belirlemek kolaydır ama bir kitap okuduktan sonra bazı kararlarınızı sorgulamak bazılarını değiştirmek ise o kitabın hayatınıza etki ettiğini gösterir. Yani bir kitabı beğenmekle bir kitabın size kendinizi sorgulatması ayrı şeylerdir. Ben "bir kitap okudum hayatım değişti" demiyorum ama "bir kitap okudum ve kararlarım değişti" dediğim 10 kitabı sıralayacağım.

Kediler Güzel Uyanır - Yekta Kopan